"...nej detta är inget nyårsinlägg"

Känns som om tiden går aldeles för snabbt. Hinner inte med. Fast så är det väl alltid. Känns som igår det var septembermysigt och jag gick på rpomenad med kameran. Fast det var det ju inte. Jag börjar låta som en tant och det är sorgligt för jag är bara 13. Fast jag är som pippi. Vill aldrig bliva stur. Jag vill vara tolv, inte för att det var ett särskilt bra år. Mest bara för att tolv är mycket koolare än 13. tolv. Det låter tillcohmed bättre.

Från min förra dagbok :

Söndag 00.05
1/1-2006 

Mitt Nyårslöfte :
Här och med lovar jag att försöka bli en bättre vän, elev, tjej, låtskrivare, dansare. och gladare och lyckligare.

*


Jag vet inte alls om jag har lyckats. Detta år blev inte alls som jag hade tänkt mig. Mycket svartare och gulare och grönare och mer. Mer, mycketmer av allt.
Hade inte tänkt att allt skulle förändras så mycket. Jag måste nästan bli lite stolt över mig själv. Så duktig och stark jag har varit. (ingen altruism här inte) Och hur mycket jag kunde som jag inte visste att jag kunde.

Fast nu ska detta inte bli ett aldeles för narcissisistiskt (herregud vad många s och i)
så avslutar jag lite här.
Jag skålar med min ramlösa och önskar att du, liksom jag, ska få ett trevligt år.

Och inga Nyårslöften ska jag ha, i allafall inga som jag ska skriva här. För vad jag än lovar och hoppas, så blir det ändå aldrig som jag tänkt mig.



Det var den bästa bilden jag kunde få på lite glitterglitter. Sen orkade jag inte vänta mer, det är ju kallt.

Kommentarer
Postat av: Bump

gott nytt år och stjärnor i håret till dej från mej
att inte lova är bra
jag vet jag blir besviken
men kan inte hålla mej ändå

ramlösa är trevligt
och nyttigt
säjer en med magen full av tiptop, vaniljglass, hjortronsylt, saffransrisotto, kött och potatis och sås och sallad, noblesse och coca cola... hm... fetäcklad av mej själv. men mat är gott ja.

FYRVERKERIKYSSAR ÄNDA UPP TILL HIMLEN OCH DEJ, STJÄRNAN!
tack för en underbar söthöst
/B.

Postat av: fannen

MAT ÄR JÄTTEBRA
OCH jättegott

snart smäller det. Fast här har det smällt ända sedan klockan nio

2006-12-31 @ 23:17:17
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: oskar

haha vad elak du var mot dig själv förra året
dom sakerna är ju inget man bara bli sådär
det är mer något man är

GOTT NYTT ÅR!!!
puss

2007-01-01 @ 12:07:19
Postat av: fannen

jajaja
det var kanske därför allt inte blev så bra

2007-01-01 @ 20:08:35
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: elsapelsa

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!
puss

2007-01-02 @ 03:06:20
Postat av: fannen

03.06.20

är du inte klok

2007-01-02 @ 16:09:41
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback