nyttår

Sitter och väntar på våra gäster. Pappa ringde halv 3 och då sa de att de skulle komma på spurt.

Nu är klockan 20 minuter i fem.
De har nog gått bort sig igen. Det gjorde de förra gången också.

Jag är glad över att alla andra verkar vara glada att jag är tillbaka.
Visst känns vi lite som en familj.

Igår var jag jätteduktig och raderade lite bilder från datorn. Mamma tyckte att de tog förmycket plats. Det tycker inte jag. Mammor verkar vilja sägatill om saker. Pappor också.
Jag har alltid tänkt mig att vara en cool mamma. Fast det har väl alla. Sen blir det inte riktigt som man tänkt sig. Men jag ska verkligen försöka.

Men sen så är det ju det att man måste ha en kille...
äh det får jag grubbla vidare på någon annan gång.

Nu kommer dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback