"...och inga presenter hämtade hon med sig heller..."

Nu sitter ni väl spända på datorstolarna och bara väntar på att allas våran fannen ska återvända. Eller så har ni redan ramlat ner under bordet av längtan. Hur det än ar så kan jag trösta me att jag är här igen. På vinden, framför datorn, där jag hör hemma. Bilder kaske kommer sen

Veckans akrobatik : Stod pappa-fannen för. Bakåtvolt  2ggr  ofrivilligt. Glasögonen flög visst iväg också

Veckans låt :  Allt från Sunes sommar till Kent blev nynnade i backarna

Veckans film :  Så som i himmelen - svt1

Veckans Tv kanal :  Ett kärt återseende efter över etthalvår så måste det bli tv4

Veckans småbarnsföräldermardröm :  Jag som susar ner utan hämningar och välterner allt innom 2 meters radie

Veckans färger :  grön, röd och blå på backar och röd och svart på kläder

Veckans väder :  klart och soligt tills idag, då det började regna

Veckans länder : Många irländare och danskar. Och tre svenska kineser förstås

Veckans korv :  Min halsduk som sista dagen förvandlades till 2 gigantiska vita snökorvar

Veckans längtan :  Datorn (fy, fannen!)

Veckans överraskning :  Nu för 1 sekund sedan märkte jag att mitt ena örhänge var borta. buähähä!


Kommentarer
Postat av: oskar

idag är återkomstens dag!
fannen is back!
woho
och det verkade ju inte som det blev så dåligt trots allt

puss:)

2006-12-30 @ 20:41:50
Postat av: frank

åh
sötnos
kram kram kram
du lever och
är här
?
!
puss!

Postat av: mig, Karin

Hey vart var du?
Hey du är mer bra på mig på skidorna
Hey din lista var/är bäst

2007-01-03 @ 01:32:57
URL: http://4ebloggen.blogspot.com
Postat av: fannen

Hafjell
10 mil norr om dödstad

2007-01-03 @ 19:19:03
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback