Skriven för några timmar sen men då paja internet

nu var jag jätteduktig och följde Franks råd när jag berättade om min hunger. jag gick med darrande  ben ner till köket och hämtade tre pepparkakor. Det är väldigt läskigt att gå ner i våra trappor. De är smalla och halkiga, och det är ingen bra kombination. Har ramlat några gånger och varje gång har det lett till alvarliga rumpsmärtor. Blåmärken vet jag inte om det blev, har ju lite svårt att se där bak...

3 pepparkakor
en gumma, en kamel och en nu uppätet halvbränt hjärta
Kamelen är jag väldigt stolt över. Hittade den på ICA Maxi (ja, de finns det här också) och kostade 10kronor.den är jättefin

Har just tagit ett 2 timmar långt bad också. Jag har slut på badskumm så det blev inte så mycket. (skum)
Jag vill ha badbomber. Kom ihåg att Grynet har lärt ut hur man gör hemmagjorda, nånting med bikarbonat och olivolja. Men jag vågar inte riktigt pröva själv, det kan ju gå helt fel.
När jag låg där i skummet lyssnade jag på en ljudbok. Jättebra om man ska bada. Min
vann jag faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback