today is the day

Det gick gans bra tror jag. Fast jag tror att jag redan vet ett fel. Men hur skull jag kunna veta att apelsiner stavas med 2 P. Det är ju bara dumt.
Fast lite stolt är jag också. Över att jag kunnde sitta där i ca 4 timmaroch bara skriva. Endast en gång stälde jag mig upp, och det var bra för att jag hade så förfärligt ont i rumpan och bad om att få gå på toaletten. Jag förstår inte hur andra klarade det, men jag fick jätteont i skinkorna. Kanske man ska börja träna rumpmusklerna eller nåt.

Nu vill jag inte läsa ett enda till pronomen eller adverbial och allt vad det heter.
Fast på måndag blir det engelsk istället. hoppas det blir roligare.

Dagens fundering : Varför är
Robert Gustavsson med i Norges julkalender?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback