vart all min månadspeng tar vägen

o
igår gick jag en sväng på stan innan dansen också. mhm.
det blev mest HM (såklart) och där på barnavdelningen (eller kanske mer bebisavdelningen)
hittade jag en jättesöt liten svart fluga fäst på ett gummiband. Som ett BH-band fast kortare och sötare och med en fluga på förstås. var heltenkelt tvungen att köpa den.
Inte för att jag har någon användning för den. Men den vara bara för söt.
 Kanske kan användas som armband?
nej jag vet inte.
men söt var den i alla fall.

Det var egentlige meningen att jag skulle köpa lite julklappar. en blev det i alla fall.

*******pappa sluta läs här*******

till pappa.
en slips för 74.50 på cubus. Vet egentligen inte vad jag gjorde där. Jag brukar aldrig gå in på cubus. Mina antal Cubusbesök kan räknas på på min högra hand.
Men slipsen var jättefin! grön randig med blå, lila och brunt i.
Jag köpte den för att den var så fin. Men jag tänkte intepå hur den skulle se ut på pappa. Jag tror inte han passar i grönt. Nej, det gör han nog inte. Men slipsen var heltenkelt för snygg för att inte köpas. man kan väl ha den som prydnad på väggen eller nåt.
För fin är den.


Jo! På cubus köpte jag också en basker!!!!
jättefin för den är vinröd och passar mina vantar och den var den ända som intefick mig at se ut som ett avlångt ägghuvud plus att den var tillräkligt stor för att få puffighet. Mit huvud är tydligen jättestort och jätteavlångt.
Det ända dåliga var priset. Fast en bra basker kanske ska kosta 99.00 som denna. Eller det kanske bara är jag som är aleles för snål för mitt eget bästa. Fast sen så vad det en liten fjärilsbroch på den också.
inte för att det har något med pengarna att föra. oj, den är 100% ull också. Ja, jag var visst för snål för mitt eget bästa. Fast nu är den i och för sig min så det gör ingenting.


fast nu ska jag inte köpa något mer till mig själv. Måste ju spara till mellandagsREAn!

flugan'
en jättedålig bild på flugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback