IKEA-terapi

jahapp.
tänkte tvinga mig själv att skriva lite här idag också. Det är knäppt hur många timmar jag spenderar framför denna surrande mannik, men hur få av dem jag tillbringar att skriva inlägg på. Uscha mig.

ja idag blev jag utsläpad mot min vilja ut på en promenad med päronen. De får aldrig ut mig frivilligt.
Planen var att köpa tidningsställ för de Aftenposten tidningar som vi har börjat prenumerera på, och som min stackars klasskamrat tvingas leverera. Eller nej, det är inte alls stckars honnom, han gör det frivilligt och tjänar pengar på det. han är snobbig också. Tidningarna blir ju blöta när snobbiga klasskamrater lägger dem framför dörren sådär nonchalant. Mamma var på väg att hänga upp en ICA-kasse på dörrhandtaget för tidningarna. Men det kan man ju absolut inte göra! (Tydligen har det inte riktigt sjunkigt in hos henne)Sen skulle vi leta efter brasstickor (?) du vet sånna tjockisar.

Ialla fall så fanns inget av det ovanstående på IKEA, där vi letade. Men jag gick hem mätt och belåten i ändå. mmm! IKEAs falafell och couscous är inte dåligt det!
Jag blir alltid på bra humör av IKEA. Jag tror kanske att det är för att det får mig att känna mig så svensk och folklig, men änså stylish.

Och ja, jag är lite konstig. Men på ett bra sätt.

Kommentarer
Postat av: bumpie

HEJA DEJ! DU ÄR KONSTIG PÅ ETT BRA SÄTT!
FAST JAG TÄNKER BARA PÅ THÅSTRÖM;
"det är ni som e dom konstiga
det är jag som e normal"
JAG TÄNKER PÅ DEJ DÅ
FÖR DET ÄR ALLA DUMNORSKAR SOM ÄR KONSTIGA DET VET JU ALLA, MAN KAN JU HUNDRA NORGEHISTORIER OM DUMNORSKAR JU! DET ÄR DU SOM ÄR STÖRTTUFF!
eh
vad konstig jag är

ikea rockar
åtminstone deras lantchips och luddfåtöljer
puss!

2006-11-12 @ 15:07:28
Postat av: Anonym

hej, det var länge sen!
du är inte nsam, jag älskar oxå IKEA! det är något speciellt med att prova fem olika sängar på tio minuter. tänker ta risken att låta som en liten sjuåring men jag saknar deeej! kraam från mitt inte lika stylish IKEArum

//karolina

2006-11-12 @ 15:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback