linnlinnpotatis eh.... pinn?

o
Linn gick just hem. kanske inte gör något om jag skriver hela namnet för jaa...
ja är ju i norge.
Hon var och är rolig söt och glad.
och vi designade the sims hus i rött och rosa. och hon var min mama och vi hette Stimorol.

Jag måste säga att jag saknar att ha någon att vara med. en vänn.
hon kanske har potensial att bli en sån?
Jag hoppas det, så nästa utvecklingssamtal inte blir lika tårrik som förra.

men visst är det härligt att vara själv också. Det är skönt att ha det lite lugt.
phew!

puss

Kommentarer
Postat av: elsa ¤

jag önskar att jag kunde få flyga till dig och krama dig, nu meddetsamma sötnöt. puss!

Postat av: Anonym

JAAAAAAG!
jagjaag
JAG BLIR DIN KOMPIS JAG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

2006-11-27 @ 16:48:46
Postat av: tussisockermoln

eh alltså detdär var från tussilago

2006-11-27 @ 16:49:09
Postat av: fannen

ååå

2006-11-27 @ 16:54:52
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: frank

AHMEN GULD KOM HIIiiit SNART DÅ VA söta fina gräddbakelse,
lr så liksom skaffar du en handdator eller mitt fina telenr och går omkring med din fina? vän från sverige hela dagen
och natten

lr det var inget jag svamlar

men jag håller dig i handen ju!!!

2006-11-27 @ 20:48:12
Postat av: fannen

ja! ditt nummer vill jag ju ha.
jag har bara gustavs

2006-11-28 @ 14:39:43
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback