Mary

Jaa.
igår maste jag mig till stan för att kolla kläder. Hade bestämt mig för att hitta en ursöt basker på UFF och samtidigt kolla in Viktor & Rolfs HM kollektion.
Men så blev inte fallet. Eller jo, jag kikade in på HM men ingett baskerfynd. Hittar aldrig söta fina 2.-hand saker.

piss!

blev istället en liten söt randig sak från HM. Fast en var felsydd så mamma skulle byta idag.
får se hur det går...

För er som har en dålig dag (eller bara känner för att skratta men finner ingen anledning) ska ni kika
här.

Jag ramla nästan av stolen. nästan.


Kommentarer
Postat av: Karin kråkunge

hejsan svejsan :) hatar just det uttrycket stenhårt :P nu är ajg beroende av din blogg. tänkte bara säga det.

Postat av: fannen

jaa.
egentligen är ju det inen bra sak. Men jag kan inte råför att jag blir glad över att det just är min (lilla jag, som aldrighittartuffaskerpåuffsomallaandragör) blogg du är beroende av.

puss

2006-11-11 @ 12:07:00
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: tussibajskorv

viktor och rolf är så extremt coola. "i love you, i love you too, two"
fast jag han inte till min fina vita skjorta som jag drömt om sen jag såg den på tv-reklam. DU FÖRTJÄNAR ABSOLUT EN BASKER, fafafannenenendarling. och dendär randiga saken du köpte. men asså hallå, du bor i oslo. finns det inga hattaffärer där? där finns det baskrar i färgskalor. tjohno

2006-11-11 @ 17:33:10
URL: http://hannutt.blogg.se
Postat av: fannen

hm... jag vet inte. ska googla lite.

2006-11-11 @ 19:38:57
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback