momomomoooooooo

under min datorfrånvaro har jag

  • blivit strypen (ehh vad det nu heter)
  • skickat brev i regnet
  • längtat
  • legat och inte gjort nåntång
  • haft andningssvårgheter en hel SO-timme (p.g.a. punkt 1)
  • Fått reda på att jag fått 25av26 rätt på SO provet haahaha hohohoooo (detta var under andningssvårigheterna, eller efter egentligen då läraren kom ut till mig.HA och det är meningenatt ni ska gratta mig) det ända som jag inte hade skrivit var BIGBANG ho
  • Druckit Earl Grey ur plastglas
  • Druckit hemmamald Costarikansk kaffe ur vår splitternya kaffebryggare
  • längtat lite til
  • Blivit beroende av LWs "Under Månen"

puss
puss


Kommentarer
Postat av: bumpie

hej gullo
och grattis
du är bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback