poesi och löpträning

min kreativitet verkar inte vilja rinna ut genom fingrarna.
det är dåligt för jag vill skriva.

Gjorde ett löfte med mig igår. Jag skulle börja jogga.
Förra gången gick ju nte så bra. Men igår så hade vi våran förfärliga 20varvare i gymnastiksalen igen. Jag riktigt sugerpå att springa, och det blir inte bättre av att allla andra springer imål när jag fortfarande sliter med mitt tolfte varv och håller seriöst på att dö. Det borde ju vara olagligt att torera barn på detta sättet. Efter varje gång måste jag ligga halvdöd (jag kan inte ens sätta migupp) i minst en kvart innan hjärtat slutar göra on och blodsmaken försvinner. Ja, jag ska börja jogga har jag tänkt.

Undrar hur det kommer gå med det löftet. Men jag ska faktiskt försöka. Springa med mössa och låna mammas mp3 (hoho) i mörkret.

ja så måste jag göra. Även om jag redan vet att jag kommer på -1 i gymnastik. men ändå.

Kommentarer
Postat av: Karin kråkunge

duktiga du. jag simmar, idag faktiskt. det känns braigt. åh gud, jag hatar sånan där mördarlärare!

Postat av: frank

åhmen fannen
jag ska också springa
med Leen
Leen spelar fotboll och är jättespringig
så jag kommer säkert halka där bakom henne helatiden
men det spelar ingen roll

uppsala-spring-leen-ipod

det låter bra va
ja

puss~

2006-11-28 @ 19:47:29
Postat av: fannen

ååå pussisar.
detär jättekul när ni skriver

2006-11-28 @ 20:26:56
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: oskar

springa är bäst
särskillt med mp3 i mörkret!

2006-11-28 @ 20:46:19
URL: http://poetrypower.blogg.se
Postat av: fannen

ja, fast jag får härtstillestånd efter fem och en halv meter

2006-11-28 @ 20:53:04
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback