STRUMPOR OCH GRISAR

Hej.
har vikit strumpor. Det är otroligt hur många strumpor 3 människor kan avverka på en vecka.
Är på ganska bra humör nu.

Det var jag inte när jag insåg att
tepartyt var på RIKTIGT!
Då blev jag ännu mer ledsenensam än vanligt.
Men nu är allt bra igen.
eller bättre.

mina gullissar.
Frank, Bump, Tussilago, Storebror. osv.

Denna exklusiva lista ska du inte vara ledsen över om du inte är med på.
Faktiskt. förlåt om du blev ledsen.

Observera att 50% av de på listan har jag inte ens träffat.
Så patetisk är jag. SNÄLLA SÄG ATT JAG ÄR DET.

Kommentarer
Postat av: Bump

DU ÄR GRYMT SMART OCH OM
DU BODDE I SUNDSVALL SKULLE JAG HÅLLA DEJ I HANDEN
OCH LYSSNA PÅ VAD DU SA
ALLTID

Postat av: fannen

:)
mn min smarthet tycker inte jag visar sig i just detta inlägget dock.

men tack ska du ha gullgurka

2006-11-13 @ 16:05:10
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: frank

nope aldrig i livet att jag säger det

fannen, jag finns med på din lista hihi haha, det är inte skryt alls men hahah hihi jag är med på din lista hahahahahihi ÅH
pussgurka!

2006-11-13 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback