9grader

Pga ett visst prov så slapp vi idag idrotten (yeay!) Det betyder att vi fick extra lång lunch (yeay!)
Här i Norge äter man inte i solan utan man tar antingen med sig mackor hemmifrån ellergår hem och äter. Nu fick vi ju extra lång lunch, och vad gör fannen när det visar sig att hon har 20 min tid över?
Jo! bloggar!

Eftersom jag har varit sjuk i 3-4 dagar och haft höstlov innan var jag inte riktigtvan vid att gå upp 7 på morgonen. Inte blev det bättre av att det var becksvart utanför fönstret och 8grader. Jag trodde nästan att jg hade stält inte klockan fel. Men ack, så var tyvärr inte fallet. När jag zomieaktigt bytt om och fått i mog frukost gick jag till skolan. Det var ju skitkallt! Alla löven var gula nu också, vilet inte hjälpte precis. Jag frös så jag nästan skakade om bena. Brukar man inte börja ha p sig långkalsonger i december?

Jaja. Det var ju bra att vi slapp jumpan, skulle haft utetimme. Springa i shorts 2 timmar i 9 plus grader?

Gud är nog rättvis ibland i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback