Boom!


Det var som en bomb.
Där satt jag, latandes framför TV:n och tittade på nåt himla seminarie om kvinnor i arabvärlden (ja, ja vet. Jag har inget liv. Det var tillochmed på svt24) Så hörde jag helt plötsligt en BOOOM! Det var nästan som om fönstrena skakade. Jag vet inte vad det var. Är ensam hemma. Kika ut på terrasen men hörde/såg inget ovanligt.

Lite läskigt. Förra gången detta hände var hemma i, ja du vet. Och då visade det sig varaen som hade skjutit in i massa radhus några 100 meter från där jag bodde. Men här i Norge då.
Den gången var det inte lika högt heller.
Tänk om det var en kanon?
Det finns ett militärfält inte så långt här ifrån.
Oj.
Seriöst.
Detta är ju läskigt.

Skriver när jag vet mer.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback