Jag vill också

vara med i lilla melodifestivalen!

Namn: -
Kallas också för: fannen, Guld, gulligull, Olls
Ålder:  12
Jag bor i: Oslo
Stjärntecken: Vågen
Bästa pop-grupp/artist: Lars Winnerbäck Hmm... The Cardigans, Hello Saferide, Håkan hellström!
Min stora idol är (för att): Min syster, för att hon vågar och det gör inte jag
En kändis jag skulle vilja vara för en dag: Jag vill inte vara nån annan. men jag vill veta hur folk tänker ocg varför de gör det de gör
Det här är jag jättebra på: Skriva (Moahaha, visst) dansa (visst!) förstå
Min ovanligaste talang är: Jag kan förstå folk, tror jag. Vet varför de tänker som de gör. eller jag vill det i alla fall. Jag tänker också logiskt
Senast nynnade låt: Tvivel - Lars Winnerbäck
Den här låten vill jag sjunga karaoke: Nåt skrivet av Nina Persson
När jag är ledig gillar jag att: Göra det jag är bäst på. Ingenting
Roligaste skolämnet: KRL (kristendom religion och livssyn) inte för att jag är religiös. utan för att vi har en superb lärare. Och KHV också (konst och handverk, löjd och keramik altså)
Tråkigaste skolämnet: Norska.
Favoritprogram i TV: Gilmore Girls, Mitt Liv Som Död. Musikministeriet och dokumentärer
Favoritsajt: frankhonung.blogg.se bump.blogg.se  www.poeter.se
Favoritmat: mat i allmänhet
Smarrigaste godiset: Chips, som jag förövrigt äter aldeles för lite av
Jag hatar: hatar inget, starkt ogillar saker dock. Människor som inte vill förtså till exempel
Jag älskar: ooo! fina, härliga saker/männikor
Vad jag helst vill bli: Älskad Hyllad och Förståd (kom just på det)
Roligast med att vara med i Lilla Melodifestivalen: jag är tyvärr inte med. (än...)


men det här är nog det närmaste jag kommer komma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback