onödig tänkning

jag sitter här, äter halv mosad mango och tänker.eller nä det gör jag inteför den övermogna och halvmosade mangon är slut och jag tänker aldrig.

 Jag bara låtsas

jag har absolut inga hjärnceller.
varken använda eller orörda 

eller nä det blev ju konstigt.Låt mig omformulera. 
Jag har absolut inga hjärnceller som används till tänkning.
Bara till för att rita atommodeller av klor. 

eller nu blev det ju konstigt ändå.
jag tänker ju visst det.
när jag ska välja färg på protonerna 

Jag har absolut inga hjärnceller som används för onödig tänkning.  

Men det funkar ju inte heller. Jag slår vad om att jag förbrukar minst tio 1000 hjärnceller åt detta meningslösa blogginlägg.    




Äh! skit i det.


Kommentarer
Postat av: Gurun

Sluta aldrig att skriva. Du är superbra på det!!! Snubblade in här nån annanstans ifrån och kommer att titta in fler gånger. Jag kommer att småskratta åt dina finurligheter en bra stund. Tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback