Ska göra lista

Idag då vi har en ledig dag har jag därför lovat mig själv att göra lite nyttiga saker också.


  • Göra massor av läxor
  • Inte titta mycket på TV
  • Inte spela för mycket The Sims
  • Gå ut och jogga
  • Köpa grejer på Coop prix
  • Vara kreativ

Lovade mig själv att gå ut och jogga endast för att detär nyttigt och jag vill nte dö på nästa Jumpalektion.
Sen så rådde också våran lärare oss till att träna själva. Våra jumpalärare är grymt stränga. Eller inte stränga de bara pushar väldigt hårt. Vill att vi ska springa 1313919mil på 2 minuter och sånt.
Så därför vill jag jogga lite idag, för att få bra betyg antar jag. Fast det är 2 grader ute.

brrrr...
undrar om jag kommer göra det. Men jag måste ju! nu!


Kommentarer
Postat av: Bump

äsch, skippa allt utom möjligen någon enstaka läxa och så kreativiteten! bädda ner dej med musik och nån bok och nåt gott som du kan handla och så
skiter du i dom dumma lärarna.

(här snöar det).

puss!

Postat av: fannen

här snöar det också.

2006-10-31 @ 14:51:01
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback