The truth behind Fannen.

-Hur är det?

Jag hatar det. Eller hatar och hatar, grovt ogillar
Jag kan ju inte säga att jag inte har det bra, mår dåligt.
Men inte ska man heller ljuga.
Folk har ett svar de vill ha.
-Bra
Så ja brukar oftast ge dem det. Det de vill ha.
Public service


111710-38

När de ställer den frågan måste man alltid tänka efter och då kommer allt fram.
Alla små mobbare som man försöker förtränga, alla små besvikelser. Skymda bakom sammets draperier. Kryper de fram igen.Små små sandkorn som tillsammans bygger bergskedjor.
Ja jag är grå, vill bort men hem. Jag vill inte vara här. Jag är feg men kan ändå inte göra ett skit. Maktlös. Jag är inte alls rolig, glad, snäll, cool, omtänksam, poetisk, ambitiös, konstnärlig, duktig, smart, fin, snygg, söt generös, vänlig, trevlig, skön, vacker, fantastisk, intressant, ball, mystisk, djup, eller ärlig.
Jag är en feg, ful, ytlig och patetisk ljugande korv. Ljugande bajskorv.
Har inga ambitioner, har ingen framtid, är ytlig på ett dåligt sätt och jag ljuger upp allt.
Jag är så patetisk så det inte är synd om mig längre. Det är så synd om mig så det är inte synd om mig längre.

Men det ser du inte.

Så det är bra. Jag mår bra. Tack för att du frågar.

Kommentarer
Postat av: bump

OM DU BARA KUNDE FATTA HUR JAG KÄNNER IGEN MIG

DEAR
ALLT ORDNAR SEJ!

2006-10-02 @ 20:58:52
Postat av: Karin

Hej hej hej hej.
Nej, jag känner inte riktigt riktigt igen mig men lite, mobbare är djävulska och det är DOM som är de där ytliga plastpluttarna och inga riktiga pärlor som gör dig och mig, eller hur? När du tänker efter så har jag lite rätt faktiskt. Hjärntvättning när den är som bäst (:

- Hur är det?
(du får svara ärligt nu för min del)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback