torsdagkväll

med halv tort hår och torra kinder bloggar jag
denna fredag (jag vet att det är torsdag men det lät bättre med fredag)

Ovanligt lite läxor. Resultatet av min superba läxplanering denna vecka behöver jag inte sitta uppe hela torsdagnatten och få sjukögon imorgon.
eller egentligen planerade jag inte bättre än vanligt. Massa läxor var visst till onsdag utan att jag visste det. Vilket resulterade i massor av smygläxgöring under timmarna. Det är min speciallitet. Smugläxgöring under lektionstid. Eller inte egentligen, läraren är bara ovanligt oupmärksam eller väldigt snäll.

Jag vet inte riktigt.
Fast det brukar jag ju inte göra. Jag ärj u bara tolv.

Men det ska det bli ändring på! om ca 3 timmar!

(För er trögtänkta fyller jag alltså år imorgon)

MOAAHAHAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback