Shopping!...........(not)

Nu är ni väl jättenyfikna på hur det gick! (eller nä)
Jag kan säga dig att allt gick väldigt bra, slank in på UFF sen tre (!) olika HM, hitta också en annan UFF affär, very nice. Hade massa klotter på väggarna, väldigt mysigt och stooort.
Det enda jag faktisk kan klaga på var att jag glömde pengar (!!!!!!) Nice fannen!
(Nej inte nog med att jag blivit senil, nu nämner jag mig själv i tredje person också! herregud.)
Hade sammanlagt bara 60kr. Varav 10 jag skulle använda till tågresan. Men jag hade ju 50 kvar, men snåla ja köpte inte den där söta mörkblåstickade ullbasker!! 50kr. Ångrar rejält!

Ska kanske åka tillbaka imorgon.... eller nästa vecka.
Men en 2hand ullbasker på 50kr, är det dyrt?  Jag vet inte

Nu! : engelska läxan


Kommentarer
Postat av: frank

Ou Guld. Nejdå. Prata med sig själv är normalt. I min värld. Köp baskern!

2006-09-22 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback