skrivblock och motivation

Får massa bra idéer om allt och lite till. Men kommer aldrig ihåg dom. Kanske ska skaffa mig nåt slags skrivblock. Gärna litet som får plats i väskan, rosa skulle vara fint också. Eller nåt annat omslag som ger inspiration. Eller nä, då kanske inspirationen försvinner, om utsidan skriker för mycket. Svart är nog kanske bäst. Men först måste jag hitta en också, helst billig.

 

**

 Jag måste bli motiverad till saker för att göra dem. ” De behöver ofta bli motiverade för att få någonting gjort.” så står det i mitt horoskop, men jag hade inte tänkt så mycket på det innan jag läste det, men det kanske stämmer. Jag gillar i vart fall inte bråk, som det också står. Lugn och harmonisk verkar jag vara. Det är väl bra.
Men det där med motivationen måste jag jobba på.

Men jag måste ju bli motiverad för att göra det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback