ibland

Jag är inte en superduktig och supersnäll flicka. Jag har kinesiska som jag är aldeles för dålig på för att nå upp till mina föräldrars och en viss lärares  förväntningar. (konstigt nog så är denna läraren inte alls min lärare i kinesiska utan en agresiv och högrytande norgetant som börjar på J- och slutar på -ane och jag hoppas innerligt att hon aldrig hittar detta för hon är som sagt agressiv och kan mycket bättre svenska än alla andra lärare. Göteborgska i och för sig men ändå) Kanske har jag också förväntiningar på mig själv. De lever jag i alla fall inte upp till. Inte på långa vägar.

Mina problem gör inte rättvisa jämfört på papper mot någon annans. Men livet är som
The Breakfast Club och jag tror att jag inte heller har det så lätt.

Kommentarer
Postat av: B

du har det inte så lätt? och du är ju skitbra. teknisk och gullig och snäll och bra på att skriva och säkert dansa osv osv osv. hahaha. och smart.

var nöjd.

hejdå.

Postat av: elsa



Hm, jag har för mej att du nån gång skrev att någon du känner hade hittat till din blogg och läst...nåt? eller är det bara jag som är snurrig.
kram på dej DU ÄR BÄST
-ee

2007-04-16 @ 15:56:57
URL: http://www.puckelpist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback