Let them eat cake

När jag umgås med folk blir jag irriterad. Det hände idag. Jag känner att jag är väldigt grinig av mig. Max någon timme i taget går bra. Skolan räknas inte.

Har just sett
Marie Antoinette lite olagligt på You Tube och det var en väldigt trevlig film. Levde dock inte upp till mina förväntningar. Men mina föväntningar var i takt med Pride and Prejudice, så de var inte helt rättvisa.

Det är första April idag och självklart vill jag tjata på om hur liver gårför fort och jag hinner intenjuta av den, delvis på grund av min åvannämnda grinighet. Men jag ska inte göra det just nu. Jag orkar inte. Jag har självklart inte blivit lurad idag, oh det skulle aldrig falla mig in att själv lura någon. Så prydd som jag är.

Min narcissism når upp till det oändliga och jag vet självklart alltid bäst. Därför får jag alltid känslan att jag måste hjälpa alla hela tiden. Dels för att jag tycker att människorna ifråga är helt odugliga och att jag måste göra dem lite mindre odugliga. Sen så brukar folk komma till mig med hjälp också. Jag är nog inte snäll innerst inne. Jag älskar migsjälv och jag måste självklart ha det bättre än alla andra.

Kommentarer
Postat av: tussilago

hej
din blogg är bäst
du har sån tuff självdistans som jag också vill ha. skriv mer blogg. du inspirerar mej.
<3<3 *~

Postat av: fannen

ja jag försöker

2007-04-02 @ 19:05:48
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: Anonym

var får du allt ifrån? :)

2007-04-02 @ 20:18:59
Postat av: fannen

Allt är sant så det kommer väl från hjärnan. Det är oftast så jag tänker. Det är mina tankar som står skrivna i inlägget.

och vem var det som frågade?

2007-04-02 @ 21:00:29
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback