"fannen, gå och skriv!"


Jag surfade lungt omkring och gjorde ingenting nyttigt, som jag brukar göra när jag har ledigt. Då fångade en fras mig.
slutet av februari

Jag greps av lite gammaltanttidengårförfortångest. TIDEN GÅR FÖR FORT. JÄVLA SKIT DET ÄR SNART MARS OCH FEBRUARI ÄR KORT OCH SÅ SNART ÄR DET SOMMAR OCH JAG HAR INTE GJORT ETT SKIIIT.
jag har ju inte skickat in något bokmanus ju.

för att snabbapå det hela får jag helt enkelt sätta upp en plan. Innan fredag ska jag valt ut, skrivit ut och skickat in den.
Det kommer jag aldrig hålla.
Jag är dålig på att skicka saker. Jag svarar inte på brev av den enkla anledningen att jag aldrig går och köper frimärken och sedan postar det.  Att skriva brukar oftast inte vara så stort problem.

Äsch
Fy faan fannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback