sportlovsångest

halsdukSista dagen på mitt sportlov och som precis allt annat i min värld så betyder detta ångest. Jag har inte varit ute eller fysiskt ansträngt mig på något som helst sätt mer än nödvändigt de senaste 9 dagarna. Imorgon kommer jag säkert svimma av överansträngning redan innan jag gåt ut genom dörren.

Jag känner mig lite lat. Ja, jag gör det.
Vet inte riktigt om jag ska göra något åt det dock. Har inte gjort kinesiska läxan heller.
Nu när jag tänker på alla kommande läxor drabbas jag av panikångest. Men folk brukar ju säga att man ska leva i nuet. Och "följ dina drömman blablabla".
Det har jag aldrig varit särskilt bra på. Jag lever i det som ska komma, aka mina drömmar. Inget bokmanus har jag heller fixat.

äsch.


Jag har jättedålig kondis.

Kommentarer
Postat av: tuss

ha
jag ska läsa en hel bok på engelska till på tisdag och jag har två feta prov nästa väska och yeah jag har inte pluggat alls

2007-02-25 @ 19:04:28
Postat av: c

mohahaha vissa har sportlov vecka 10 ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback