Don't save me. Don't you dare!

Jag tycker det är jobbigt att poeter.se inte gillar min isbjörnsbild
och jag tycker det är jobbigt att jag är trött
Jag tycker det är dåligt att jag inte ringer
och jag tycker det är dåligt att jag är feg och inte ringer
Jag tycker att livet är kallt
och jag tycker livet är ännu kallare när det är kallt
Jag gillar strumpor och nagellack
och strumpbyxor.
Jag tycker att världen är stor
Jag tycker världen är liten
Jag tycker att jag är lat
och jag är så trött på att vara lat.
Jag har för mycket läxor
Jag har har ingen energi kvar för att vara olat.
Jag tycker mamma är snäll och varm
och jag tycker jag är dum för att jag skiter i min syster.
Jag tycker att det är dumt att min syster tror att jag skiter i henne
och ibland är allt jätteskit.
Jag vill inte att allt ska vara jätteskit och
Jag vill inte att världen ska dö
inte idag

Kommentarer
Postat av: Bump

jag vill att solen ska slockna för vi hinner ändå aldrig rätta till allting dom gjort.

för att citera en viss winnerbäcklåt.
eh.
ja världen får gärna dö
det är så mycket fult i den hur vi än blundar
så blinkar krigen innanför ögonlocken jag HATAR VÄRLDEN JAG HATAR MEJ JAG HATAR ALLTING

jag ringer dej ikväll
om jag får
för dej och mamma och om din pappa inte pratar i telefon

Postat av: fannen

ja!

2007-01-25 @ 20:35:46
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: tuss

åh
poesiunge

2007-01-29 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback