fannen om Homosexualitet hos djur

Studiebesöket blev som det mesta här i världen inte alls så farligt som man trodde först.
Riktigt okej faktiskt. Guiden förklarade utstälningen på det ända sättet som går, genom humor.

***Fast er känsliga personer borde sluta läsa här. Gäller även folk under 18 år.***

Dagens ord: hmm.. Homosexuell och sex i allmänhet måste det ju vara. Fast jag har aldrig hört en vuxen sagt snopp så många gånger under en timme heller.

Dagens tecken: jo ehm.. man tar ena pekfingret och tummen och bildar ett hål. Sen tar man det andra pekfingret... Fast också två hål mot varandra och två pekfingrar...

Dagens euw! : Gay valsex. två rosa tvåmeterslånga hrm.

Dagens sorligaste: alla uppstoppade hamstrar, igelkottar, delfiner, älgar, hackspettar, svanar, isbjörnar, zebror, lodjur, ormar, hyenor etc.

Dagens pinsamaste fråga1: Men varför har människor sex?

Dagens pinsamaste fråga2: Men ingen av er killar skulle väl vilja fäktas med era snoppar?


Kommentarer
Postat av: mig, Karin

hade jag haft snopp hade jag fäktats med allt.

Postat av: fannen

du kan väl fäktas med valarna då...

2007-01-17 @ 18:16:36
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback