Fannen om kriminalitet och Gud

Även lilla Lindebergskole har blivit offer för 2000-talets kriminalitet. Flera elever i sjuan har fått sin msn hackad av hackare. Jag är som tur är inte ett av offren, men bland dem. Denna gärningsmann (eller kvinna) har loggat in som andra personer och skrivit dumma saker mot andra (inte mig) och varit en allmän idiot.

Självklart ska jag inte också leka detektiv och anklagar folk till höger och vänstrer. Däremot anklagar jag
uppåt. Jag är fulständigt övertygad om att det är Gud eller Jesus som försöker straffa mig. Men inte är mannen på övrevåningen dum inte. Han "skapade" ju allt. Denna ehm.. "gud" har listat ut att om han hackar in sig på folks msn kommer jag anklaga allt och alla. Så hjältemodig jag är. Sen kommer alla bli  sura på mig istället och jag blir ännu mer impopulär än vad jag redan är. Han skulle aldrig riskera att åka fast, och lämnar istället the dirtywork till oskyldiga små normänn. En idiotsäker plan helt enkelt


Jag hade ju så tydligt kommit fram till att Gud inte alls fanns...
Fast mitt narcisism är aldeles för stor för att jag ska kunna se att min finfina teori (SANINGEN) inte alls stämmer (JOHO!)

Kanske det är därför detta inlägg är publicerat i EGO?


Kommentarer
Postat av: mig, Karin

Jag älskar din blogg. När blir du svensk igen?

Postat av: hann (tuss) men haha det rimmar yeah liksom hann- fann yeah

oh no fann
jag har varit helt borta och missat din blogg fullständigt
förlåtförlåtförlåt du är bäst
puss

2007-01-18 @ 15:56:31
Postat av: hannah

puss sötnos
din blogg är så tuff
och jag tror ínte heller att gud finns såklart
gud är skitdumt
så jag kan dela ditt straff med dej
det skulle jag ioförsig gjort om jag var med i livets ord eller kyrkokören med,

tur.

2007-01-18 @ 17:35:38
URL: http://frankhonung.blogg.se
Postat av: fannen

karin- tss jag är väl alltid svensk

frank- äsch inget händer

frank2- ja eller hur. Tack nu känns allting bättre

2007-01-18 @ 20:58:45
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback