ingenting särskilt idag heller. Det regnar.

Om en halvtimme ska vi ut och äta, på någon flashig restaurant vid Karl-Johan. Det är det att jag vägrade först. Utan någon bestämd anledning. Efter noggrana studier av mitt vardagliga betéende har jag kommit fram till att jag inte är en särskilt positiv människa. Det är nog inte så bra.

Läser just nu på Sofies Värld. En förvånansvärt tråkig bok för att vara så tjock som den är. Vi får se.

Och sen ska jag tydligen åka till Kina den tionde. Fick reda på det igår. Har gått runt och ljugit om att det är var den 13de. Sen så ska jag tydligen åka till Bergen också. Det ska väl bli kul. (stark ton av ironi i den sista meningen)

Kommentarer
Postat av: spöket laban

var i oslo bor du?

2007-07-05 @ 09:33:24
Postat av: fannen

jaa.. ska man skriva det på internet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback