So long fare well

111710-104
Lindebergs Isbjörn


Jag åker tyvärr IMORGON så dagen har spenderats med att PACKA i femton timmar (eller egentligen titta på Pride & Prejudice och Farenheit 9/11 och packa i 15 minuter) Det där med föräldrar är mystiskt. Först säger dem åt mig att jag inte får ha för tung packning, absolut inga böcker. (Sofies Värld fick jag lämna tillbaka på biblioteket. Den är tjockare än Harry Potter) Sen så klagar de på att jag har packat alldeles FÖRLITE kläder. Bestäm dig MÄNNISKA. Några böcker fick jag dock ändå inte ta med mig.

Just nu håller jag på att mata min lilla rosa sak med MUSIK. Hur i all sin dar ska jag veta vad för skit jag vill lyssna på de närmsta 40 dagarna NU? Jag tror att jag behöver en spåkula av något slag.

å jag saknar mitt hår
å LÅNGT hår

 



En sån klänning vill jag ha, nej en SÅN! åå den DÄR.

Kommentarer
Postat av: baskertomten

bajs. skynda dej hem. så uppdaterar jag inte. yea jag kör med utpressning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback