veckoplan vecka

Vår sista skolvecka denna vårtermin har just påbörjats. För att inte de små äckliga snorungarna (alias eleverna) ska bli för oppspelta så att de riskerar att glida ut sin EMOfas i utbytte mot ett glatt sommarhumör så har mina kära vänner i skolstyrelsen bestämt sig för att göra just denna vecka extra outhärdlig.

Måndag
bokinlevering
bortskrapning av ev. 100 år gammalt tuggummi under bänkarna
X antal onödiga lektioner där man gör ingenting

Tisdag
L.berg staffet.*
1-4
5-7
8-10+X antal lärare som inte överstigit åldern 27

Onsdag
Fotbollsturnering på plastgräsmattan vid IKEA
Obligatorisk medverkan för alla**


Torsdag
Friidrottsdag på Trasopp(?)***

Fredag
Frukost
Ta med pålegg
+utdeling av BETYG

1 done 4 to go

fannens kommentarer
*= Jag valde 4de etapp som jag trodde var den femte etappen, men den fjärde var ju den fjärde... Kan också sägas att den fjärde etappen troligen är den tungaste med sina backar.
**= Som inte vill bli mosade av våran djävulska gymnastiklärare. Det krävs både mod och idioti för att stå upp mot henne.
***= Det har raporterats regn och åska. Nej bajs det är säkert innomhus kom jag på nu.

Kommentarer
Postat av: baskertomten

nu är det slut. nu ska du hit.

Postat av: fannen

va
näe.
Jag har ingen stans att bo + mina föräldrar är aldeles för överbeskyddande och jag har inte slutat skolan än

2007-06-20 @ 18:27:12
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: BUMPEN

låter inte helt olikt våran sista skolvecka.
håll ut.
jag hejar på dej.

2007-06-21 @ 21:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback