You're so goddamn young!

Idag hade jag lite prov. Jag blev lite skraj när jag såg att de frågade om allt jag inte orkat öva på men sen chillade jag och med min fantastiska fannenjagärbästivärldenochsmartast-inställning gick det lugnt. Jag blev sjuk-frisk och sjuk. Det var väl roligt everybody! Jag har upptäkt att jag faktiskt inte är sådära superbättre än everybody så det är bra .Då hatar jag alla andra mindre och alla vet ju att det, det är bra för hälsan det.

Det är som om vädret har gått och lagt sig. Det är regnigt och grått helatiden känns det som. Vart är det dära fiiina vädret som att pratar om?




I sounds like summer to me.
 

Jag får äta hemmlagad
Sachertårta för att göra mig glad. Det är så folk blir tjocka.

Oh ye!

Kommentarer
Postat av: baskertomten

jag åt chokladtryfflar igår och blev jättetjock. jag skumpade runt i huset och visste inte vart jag var på väg.
det vore trevligt om du ville komma till sommaren, min sköna.

2007-06-02 @ 16:58:00
Postat av: hanna

you're so young you're so god damn young, you're so young you're så god damn young you're so god damn young you're so god damn young you're so god damn young.

Postat av: bump

hej fann.
vi har inte pratat på telefon sedan i januari.
vi har pratat väldigt lite alls på sistone. det är lite... jag vet inte. vi känns inte särskilt ifrånglidna ändå. förlåt för att jga inte jämt svarar på dina sms. det finns inte mycket att svara på snygga låtcitat?
men tacktack. jag blir glad.
du är... bra.
sov gott.

2007-06-03 @ 02:35:18
URL: http://bump.blogg.se
Postat av: oskar

11 august ska jag se henne

2007-06-15 @ 13:16:53
URL: http://punketn.blogg.se
Postat av: fannen

oskar: skryt lagom

2007-06-18 @ 12:57:46
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback