baloba flera dagar sedan sist

När jag blir ensam kommer kreativiteten. Om det är så att man helt enkelt inte har tid till att skriva måla etc. när man är med folk, eller att ensamhet föder skaparglädjen vet jag inte. Igår var jag på fest och egentligen var det väl väldigt roligt. Folk är så olika. Jag brukar inte tycka det , men vissa människor beter sig på andra sätt. Behöver inte alltid vara dåligt. De menar väl inget illa egentligen. Det försöker jag intala mig själv. 

Jag har en gitarr!försökte få in det här. Den är akustisk och brun. Jag ska kalla den Lily. Först tänkte jag på Per, men det passade inte med gitarren som jag köpte. Lily passar mycket bättre. Girlpower you know. 

Blogg.se verkar ha försökt vara lite roliga och ändrat i system. Detta leder dock till att jag inte kan blogga smidigt från pappas bärbara utan att jag tvingas till att maka min tjocka rumpa ända till överövervåningen. Sammanlagt 15+14=29 trappsteg. Allt har väl sina positiva sidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback