"... gått in i väggen"

Jag gick inte till skolan idag häller. Trotts att det var utflyckt och allt, eller kanske just därför. Jag är inte sjuk. Eller inte på riktigt. Mer trött, men det kanske är av medvetetnhandling att jag inte gick och la mig tidigt igår. Men jag la mig inte senare än vanligt. Jag har kanske gått in i väggen eller nät. Eller bara lathet. Jag vet inte. Det är skönt att inte gå i skolan. Men en liten gnagande känsla av dåligtsamvete att jag har gjort folk besvikna och skitit i dem. Men det är inte bra att tänka så. Det vet till och med jag.

Igår fick jag veta att jag var "Snill, kul og pen" som betyder "Snäll, cool och snygg". Det blev jag glad över. Vet inte om jag lever upp till det dock. Fast så ska man ju inte heller tänka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fannen, du ser ut som en modell.

2007-03-28 @ 19:58:06
Postat av: tussilago

hey
du vet att jag älskar dej

Postat av: elsis

hej.
puss.

2007-04-01 @ 23:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback