hey remember that time when my favourite colours were pink and green.

Hey remember that month that I only ate boxes of tambourines.
To keep them juicy!


Livet dansar vidare och jag mår... bra antar jag även om jag inte gillar när folk säger det. Ibland hinner man inte tänka efter. Det brukar oftast ske när man är social. Jag vet inte riktigt om jag är det. Jag tror jag har Asperger.


 Nu för tiden oroar jag mig bara om tönt-patetiska saker som hål i tänderna och glasögon. Jag tror att det går under samma kam som det med att jag inte hunnit tänka. Min poetiska/depressiva/EMOaktiga del av hjärnan har inte varit särskilt på kopplad på sistände. Eller så kommer jag bara inte ihåg.


Under dåliga dagar drabbas jag av avundsjuka och under bra av rastlöshet nästan kreativitet. Gränsen mellan beundran och missunnsamhet blir under tillfälligt depressiva perioder hårfin.

Saker skapar inte glädje. Inte ens en vacker gitarr vid namn Lily.

 

Regina Spektor säger att det ska vara tangerines och inte tambourines. Det betyder mandariner säger fannen Googlefreak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback