Bloggombudsmannen

Det brukar ju för tillfället pratas mycket om det där med internettmobbing. Främst ett bloggfenomen. Att bloggare blir påhoppade av mysko läsare som har haft förstopning allt för länge så de har blivit fulla av skit.
Jag känner mig träffad, inte av kritiken för jag mobbar inte, omedvetet i så fall. Jag känner mig mobbad på internet. Kränkt. Men inte av läsare utan av själva bloggarna.
Varje gång jag ska skicka ett körsbärspussigt kommentar till några sötnosar så blir jag anklagat för att skicka SPAM. De säger att mitt oskyldiga kommentar (full av ros och sockerleenden) misstänks för att vara "spam" och jag måste skriva av texten på en bild  i en liten kolumn. Jag, en liten gudsfryktig13 åring som lever laglydigt och betalar skatt (om moms räknas), jag känner mig förolämpad. Detta är då ingen slumpmässig förteelse utan har hänt många gånger, särskilt den senaste tiden.

Jag har lust att klaga til någon, men jag vet inte riktigt vem. Det kanske finns någon slags bloggGud?

Kommentarer
Postat av: elsa

jamäh!
det får jag med. det är jättestörigt ju!
blogg.se har visst börjat med det. mööff..
nu måste jag skriva in en kod igen.

Postat av: bump

ÖH SAMMA HÄR. SKITIRRITERANDE ALLTSÅ. SÄRSKILT NÄR JAG SKA SVARA PÅ KOMMENTARER I MIN EGEN BLOGG?
PUSS.

2007-05-20 @ 12:14:59
URL: http://bump.blogg.se
Postat av: spöket laban

så ere för mej med-

2007-05-20 @ 16:06:54
URL: http://krulltotten.blogg.se
Postat av: spöket laban

när jag skulle posta det förra inlägget
blev det så. aja baja blogg.se!

2007-05-20 @ 16:07:58
URL: http://krulltotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback