Flygig onsdag med aldeles för höga temperaturer.

Jag lider av en smärre huvudvärk, jag ligger dock inte och tycker synd om mig själv. Inte mer än vanligt i alla fall.
Mamma kommer med sina överbeskyddande menigar om att jag har för lite kläder på mig och börjar bli sjuk. Men så säger hon ju alltid.
Jag som var i övertygelse om att vi var lediga denna fredag också, men det visade sig att så var fallet.
Fick många fina komentarer om min nya frisyr idag. Till coh med av lärare. Jag vet dock inte om det är ett bra tecken.

Idag kände jag att jag faktiskt ville jogga under gymnastiktimmen. Jag som aldrig föraktar all sorts onödig fysisk aktivitet. jag kanske börjar bli sjuk trots allt.

Kommentarer
Postat av: tussilago

<3
jag var duktig på friidrotten i fredags också. länge leve mej. och dej såklart. wu ~

2007-05-02 @ 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback