Jag äter granatäpple utan att spotta ut kärnorna så jag kommer nog få förstoppning men jag har aldrig lystnat på far för han

Jag äter granatäpple utan att spotta ut kärnorna så jag kommer nog få förstoppning men jag har aldrig lystnat på far för han säger är bara dumt.

Man ska inte vänta på att härliga människor ska komma springandes till en av sig själva. Man måste stå väl synlig vid sidan av deras körväg.

Praktsikt så mear jag att jag inte ska skylla på att allt är skit och att jag inte har några vänner. Jag får helt enkelt gå och leta vänner på ställen där liksasinnade männikor vistat. Till exempel på Spin Off. Eller teater eller målarkurs eller något annat som jag tycker är skoj.

Dessa dagar är lätta som vädret. Sol och körsbärsträd täkta av vita blommor gör det hela inte värre.

Kommentarer
Postat av: elsa von flödeskum

hm
..du kan komma hit?
jag ska ha spa-dag med min syster.



kram!

Postat av: fannen

har du en syster?

2007-05-05 @ 17:33:41
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback