Men det är liksom Fredag. igen.

Jag vill ha långt Virgin Suicideshår nu när jag just har klippt det.
Jag bakade mazariner idag med mandel och det var väldigt intressant för jag har aldrig ätit en mazarin men mamma gillade dem. Hon brukar gilla det mesta jag bakar.
Mitt sömnproblem har löst sig och mitt största problem nu är attt inte göra av med för mycket pengar.
I heart kent T-shirt kom idag  och jag ville egentligen bara ha den för det var den som jag minst inte ville ha. Men den sär faktiskt fin och stor.
I skolan har vi teaterprojekt men hoppa inte upp av gläjde nu för roliga saker blir inte roliga om man inte har människor man inte hatar att dela de med. Jag ska spela en get och på min grupp finns det en människa som till stor det är anledningen till varför jag inte gillar det här. 5 timmar med henne ger även den bubbligaste människan livslång migrän.
En annan mindre hatsam människa skär sig i armen. Hon är den minst irriterande människan på hela Lindeberg för/men hon är EMO. Jag har aldig kunnat identifiera mig med "sånna som skär sig" men efter förra veckan så är jag inte alls säker längre. Om det inte hadde regnat (för luften doftar mycket vackrare då och SYRENERNA har till och med börjat sprida glädje) och håkans Sommarnatsdrömm hade räddat mig så är jag nästan säker på att jag också hade skadat mig själv.

"Om jag blåser rosa såpbubblor, blir världen vacker då?"

***

Det är Fredag igen

vi är egentligen alla lika fula när vi försöker.
vi är egentligen alla lika vackra när vi gråter.
vi är egentligen alla lika borta från det vi en gång var vi är egentligen alla lika små.

Det är ingen och alla som fryser
det är ingen och alla som dör.
Danserna går fortfarande
jag är lika ledsen idag som igår.

Jag skulle aldrig be dig om något
Jag skulle aldrig be dig att
rädda mig

Kommentarer
Postat av: bump

skada dej inte.
du är.. åh. jag älskar din blogg. jag älskar regn jag älskar syrener jag älskar dej jag älskar din dikt. det enda jag hatar är norge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback