"SPAM-bekämpning har varit prioriterad och olika strategier har provats för att hitta en optimal lösning"

Blogg.se har under senaste tiden försökt uppdatera sin service med mindre buggar och bättre SPAM skydd. Men nu måste jag fråga. Är de där redan nämnda säkerhets åtgärderna deras uppgraderade SPAM skydd? Då måste jag säga att jag är grymt besviken. Det måste ju finnas en mer effektiv låsning än att alla kommentatorer måste skriva in en kod. Förlåt men jag tycker att det är väldigt primitivt. Istället vill jag rekommendera att de istället spårar upp de IP adresser som förr har skickat SPAM och skickar massa poliser och kastar sig över individen. Poliserna ska naturligt viss vara maktmissbrukande as som i LEON men istället för att skuta ihjäl hela familjen ska de bara gå och operera in ett chips (inte av potatis) i nacken som sänder ut en 300W stöt så fort människan sätter sig vid ett tangentbord.

Jag anbefaller nu att Blogg.se alias Esse AB skal ge mig 5000kronor i skadestånd för känslomässigt lidande.






Stackars vackra Natalie Portman
Inte stackars fula Gary Oldman

Kommentarer
Postat av: fröken Främling

haha vad skön du är och du har helt rätt. att skriva in kod måste vara bland det dummaste jag varit med om. tänk att alla kloka individer på blogg.se faktiskt har satt sig ner och slått ihop sina kloka huvuden och kommit fram till att det här är den smartaste lösningen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback