I live in Gravetown

Glömde nästan bort min upptäkt imorse.
Jag tidigt lunkade till skolan i snön som vanligt.
men unefär vid trappan (den som alltid förvandlas till en isig självmordstappe)
hittade jag en liten söt frusen död mus.
Aldeles hjälplös och supersöt frostig liggandes på marken på sidan. Vid vägen där alla hundar kissar.
Blev lite smått ledsen men också tyvärr lite glad eftersom den var så vacker. Och pyttepytteliten.

När jag gick hem för att äta efter gympan var den väck.
Hoppas ingen/inget har ätit den.
Fast det är nog ändå värre om en 5åring tog upp den och började leka med den.
Inte för at det sulle vara farligt för 5åringen utan för att det är dumt att leka med små söta frusna döda mus-lik.

Det borde ju egentligen vara olagligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej söt
kom på mitt tekalas
vi kan ha räddningsexpediton
det finns tåg som går direkt från oslo till lund

2006-11-16 @ 19:19:51
Postat av: fannen

nej gör det?!

Postat av: bumpie

du borde tagit upp lilla söta musen och begravt den! det gör jag alltid med smådjur...

2006-11-17 @ 17:24:48
Postat av: fannen

men jg var redan sen till skolan

2006-11-17 @ 18:34:20
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: Frank

åh bumpie OCH dom stora djuren också
typ,

om jag vore en elefant

2006-11-17 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback