Språkundervisning på dagisnivå

Egentligen är ingenting i livet särskilt farligt och läskigt. Eller kanske, jo. Men det brukar ju ordna sig till slut. Idag till exempel, skulle jag gå min första dag på den kinesiska skolan här. Alltså inte som skola utan bara en gång i veckan för språkundervisning. Där ett möte med rektorn resulterade till att jag blev indelad i klass 1 då hon inte tyckte att jag kunde nånting. Det visade sig att medelåldern i klass 1 var 6år.

 Där fick jag alltså sitta i 1 timme och lära mig tecken som vatten och stor. (haha)Eller egentligen inte, så fort jag kom dit var det tydligen rast. (Som de små barnen tillbringade springandes runt i klassrummet) Sen var det prov (!)Vilket var på dagisnivå. Jag känner mig lite stolt över att jag klarade provet galant (ehrm, fast jag gjorde det. Men det var ju som sagt dagisnivå) bara ett fel men ett o hit och ett u hit...Men en liten känsla inom mig är lite ehmm.. vad heter det. Ja, har lite dåligt självförtroende eftersom jag tydligen är på samma nivå som 6 åringar. MEn jag väljer att skratta åt det.
HAAHAHAAAHAHAAAAH! HA!HAHAHAHAHAHA! *snyft*HA!
nej nu ska jag inte vara patetisk. det är ju söndag

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA! MOAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAAHAHHA MAHAHAHAAA MHAAAAAAAAAAAAH!    







HA!


Kommentarer
Postat av: Bump

men på riktigt?

jävlar... dom är värre än min skola.


ja, skratta åt det! det funkar nog bäst; HAHAHAHAHAHAHAH!

Postat av: fannen

ja fast min är bara 2 timmar på söndagar. Annars går jag i en fallfärdig norsk skola som har sett sina bättredagad (om den överhuvudtaget hade några)
Alla flyr till dyra kristna privatskolor för att slippa min. det är sant

2006-10-16 @ 15:51:24
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback