update

De senaste dagarna har jag varit feberliggande och jag är helt övertygad om att det är pga en Afganska som skriker alldeles för mycket och har en alldeles för frånvarande ödmjukhet.
I vilket fall så har jag febrigt kammat igenom den äldre Star Warstriologin och det är troligen det närmaste jag har kommit någon sort av nyttigt arbete. Nu har min huvudvärk dragit sig tillbaka och min vackra sångröst liknar mindre än skatas.
Trotts mitt tillfrisknande så kanske jag kommer att vinna några dagar för på onsdag ska jag egentligen ut och segla i Oslofjorden (yay!) Men det kan jag ju inte göra för havets hårda  majvindar kommer ju blåsa mig till 39grader direkt.
Imorgon åker pappa igen.
Imorgon kommer min syster hem.

Kommentarer
Postat av: hanna

åh. jag önskar jag kunde bli sjuk. 39 grader är nice.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback