babuuu

jag är officielt jättetråkig.
mmahmah mah moooouuuuuuuuh!
jag har svarta naglar. och en röd.

mamma och pappa ärpå någon ysko föreläsning, och jag tänker efter så ve jag faktiskt ingenting om den. De kanske egentligen är på någo gata och lagar knark, eller gått till kyrkan. Fast det hoppas jag inte, varken knarklangningen eller kyrkbesöket. Fast självklart skulle knarket vara värst.
tror jag

vi har ett väldigt intressant (läs pissigt) projekt på gång i skolan. Norge Runt! (whohooo!)
forskning om olika landskap blabla blaaa. Detär 3 i varje grupp men en i vår grupp har tp ADHD så hon får rita istället.

TROMS
ni kan gärna själv söka information oh skriva uppsats och skicka en färdig till mig. Snälla, till julklpp eller något.
Julklappar ja. det ä ag jättedålig på. Nu får jag ångest igen.

Tangentbordet är lite segt eller något, så det är inte jag som inte kan stava. Det är det sominte är sammarbetsvilligt. Fast jag trycker jättehårt och träffar rätt.
bläääpiss!

nu ska jag inte plugga till kinesiskaprov sm jag egentligen borde.

puss!

Kommentarer
Postat av: anna

Läser du kinesiska? Svårt? :o

Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:47:58
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:12:32
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback