" och så missade man Karl-Bertil igen"

Nu e de' slut *elefanttrumpet*

Julafton blev bättre än förväntat
faktiskt. Och det var inte pga presenterna. nej inte alls

Nu ska man bara hitta en tid då man kan smälla av sina presentkort.

Imorgon åker vi (mamma, pappa och jag) på skidsemester.
Till Lillehammer. Det blir inte kul och jag är bara fylld av ångest. Jag vill fira jul varmt, och då menar jag inte +5 grader (som det är nu)
Jag får väll hålla andan och hoppas att jag dyker upp på andra sidan
Kommer hem 30de
Hur vi ska kunna åka skidor är nästa problem. Det är ju ingen snö...

Jag missar mellandagsrean

Kommentarer
Postat av: Frank

åh fannen
skidsemester
jag dör
åk hit vettja
som Vasa gjorde
fast typ åt andra hållet
äsch jag vet inte
du är bäst; och finast på bilden
PUSS!

2006-12-25 @ 18:13:11
Postat av: fannen

haha ho
är ett oduchat as som inte ville sova på bilden

Postat av: fannen

oduschat ska det ju självklart vara

2006-12-25 @ 21:12:11
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: Roy Scott

What site is this?

2008-02-13 @ 01:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback