papyrus och "-Gurra, jag har inga långkallingar på mig!"

Today var allihop på ett värsta coolt museum, som hette Kon-Tiki.
nej det var som vanligt tokljug.
Eller museumet hette faktiskt Kon-Tiki men det var lika roligt som...
en möglig bajskorv.
eller nä, det verkar ju vara jättekul.
hm... en möglig bajskorv som har fastnat på skosulan!
Gud var smart jag är.

Inte ens jag som är värsta plugghästen blev särskilt underhållen av den glasögonprydde guiden med en röst lika hög som en myra med halsont. Han hade också, i sina egna ord, "en alergi mot stojiga ungdommar". Tyckte nästan synd om honom, så tråkig var han.





och vem har egentlign sagt att långkalsoner är till för att ha under kläderna?


Kommentarer
Postat av: frank

åh fannen
på grund av mitt redan helt uttalade hjärnsläpp
så kan jag säga att jag har en MASSA att läsa av dig här och vad du har haft för dig och jag känner mig totalt jättefter, OCH DUM, !
Men SNÄLLA, förlåt mig mitt misstag älskade Guld och kom hit till jätteborta mig!
du är så totalcharmig så jag smälter!

/dumma Hannah

2006-11-13 @ 19:44:47
Postat av: fannen

men darling
du är en av de få som aldrig behöver ursäkta dig för mig

trotts att jag är din övermäktige

Postat av: bumpie

hahahaha! nej, långkalsonger är jättemycket mysigare att till exempel stoppa armarna i eller ha på huvudet... jag är för fet för att ha på byxorna tror jag.

2006-11-13 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback