hormoner allt handlar om hormoner.

Jag har lite röd färg på ena handen som jag inte riktigt vet hur den har kommit sig dit men, har en aning var den kommer ifrån.
I Onsdags var sista Danskursen denna termin. Det var lite ledsamt men vi fick i alla fall avsluta med pepparkaka. Den där julstämningen smittade av sig för jag gick om kring med pepparkaka mellan tänderna och sa God Jul till folk jag inte vågade och log mot människor på gatan. En allmän toppdag helt enkelt. En sådan som avslutas med läggdags halv tio och en djup prinsessdröm. Det gjorde tyvärr inte denna då allt det bajsiga började på tunnelbanan hem.

Högtalarröst: Detta tåg går endast till Brynseng station på grund av mannskapsbrist.
Tjej med mp3 spelare (inte jag): Vad sa dem. På grund av mannskapsbrist?
Man: Det är väl bättre än att de säger C-vitamins brist.


Därav hoppade X antal smått irriterade personer av på Helsfyr som tillskilnad från Brynseng är en inomhusstation.
Där fick jag vänta. Nästa tåg blev 8 minuter försenat så jag ringde mamma. Min kära moder var mer än villig till att hämta mig så jag gick ut från perrongen.
För att göra en lång historia kort så kan jag säga att efter mycket om och men och "Men vart är du egentligen?" "Vart är Du?" Så kunde vi äntligen återförenas en halvtimme senare på perrongen. Bägge mer än smått irriterade. Det visade sig att vi båra hade haft fel. Typiskt. Sen så spann det bara på. Jag kunde inte hitta de klädsplagg som jag sökte efter. Allt försvinner. Allt försvinner när jag lägger dem på väldigt smarta ställen eller ingen stans alls.
Äsch. Det ända bra var att jag fick mina kädder sorterade i alla fall. Jag som många andra personer städar bäst när jag infinner mig i ett argt humör. Väldigt effektivt. Jag är dock inte arg så ofta, och mitt rum ser ut där efter.
Till sist fick mamma gripa in när jag smällde i dörrarna.
"Fann! nej nu får det vara nog."
Jag har aldrig varit arg på mamma förr, eller
hon har aldrig varit arg på mig.
Jag känner mig som en riktig fjortis nu.

Igår var direkta motsatsen. För det första så var det torsdag, som om det inte räckte. Sen så hade vi gymnastik och MDD. Det sistnämda ska ju på papperet vara en av veckans höjdpunkter men sedan den ökända rollutdelningen så har det inte varigt särskilt lattjo. Mer grön,
av avund.
Idag fick också klassens drottning utdelat ett solonummer. Det gör nästan lite ont att erkänna att hon sjunger bra. Nästan.
Medans Onsdagen slutade i Bajs så slutade gårdagen i...
Sockerdricka!

***OBSOBS*** Jag vill varna kännsliga läsare om att textens sista del kan vara lite väl svartsjuketriggande för folk som vill träffa mig... Eehhh.... om det nu finns sånna människor (haha ironivarning på köpet) ***OBSOBS***

På luciadagen smäller det på riktigt.
Allas våran kära fannen ska göra ennu en av sina mycket uppskattade Sverige resor. Turen har denna gång givits till Uppsala. Sveriges Universitetstad no. one! (Ja Lund, Uppsala kicks ass)
13-16 december.

Kommentarer
Postat av: Puss

vi är alla djur
du är underbar
jag är konstig

clementiner is the shit

Postat av: fannen

Puss: ja, jag försöker febrilt skumma min text för att hitta vilken av mina galna meningar du svarade på. Men det verkar som om du har kört ditt egna race. Det är fint.

2007-12-08 @ 18:27:54
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: bump

när kommer du till MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.

Plus: ge mej din adress!

2007-12-09 @ 23:21:03
URL: http://bump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback