Lördag.

Allt gick väldigt bra faktiskt. Jag får, som oftast, äta upp mina bittra kommentarer dagen efter.
Det var nog mest pga umgänget
kom jag på när
den som skulle ta över klockan 15.00 kom.
M som jag brukar vara med skulle egentligen stå där med mig men
hade "glömt" när jag ringde igår kväll.
Hon skulle gå på stan med sin mormor
hrm hrm...

Men det var mycket över förväntan.
eller H skulle också göra mig sälskap
egentligen.
Men henne gick det inte att nå
och hon kom inte.

Men Så
Tre arme riddare på silverfålar kom till min undsättning
ehrm.
Det är kanske så att
killar har det roligare.
Det var roligt idag i alla fall
600 kronor tjänade vi också
inför utflykten till Tromöya nästa höst.

Det är fint idag
första December.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback