Fredagssång

Jag kan avsluta gladare.
Jag kan det.

Idag tog jag mod till mig och ringde Indiska angående PRAO.
Efter mycket om och men och konstig vänta-i-luren-musik kom jag fram till Grete som jag tror att chefen hette.
Vi kom fram till att jag skulle sticka förbi på måndag med lite papper från skolan så skulle hon kunna notera ned mig med namn och adress så jag inte blev glömt. *IRONIIRONIIRONI* *thö!* som om någon skulle kunna glömma mig *IRONISLUTIRONISLUTIRONISLUT*
Nu återstår bara problemet om vad för slags papper skolan ska komma upp med.

image139
blåbärsmössa

Kommentarer
Postat av: Olivia

vilken fin bild ! (:

Postat av: Puss

hallon är godare...

2007-11-24 @ 13:35:56
URL: http://gemigmer.blogg.se
Postat av: fannen

Olivia; tack, jag vet inte riktigt om jag håller med. Men det var ju snällt av dig. tack.

Puss; Jag tycker om dem ungefär lika mycket. hm... Det är lite svårt det där.

2007-11-24 @ 16:32:37
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback