Vad jag har kommit fram till måste vara orsaken till min plötsliga Julstämning.

En fin bok. En väldigt fin bok måste jag säga. Får till och med mig att vilja baka lussekatter och sitta i soffan och mysa, även om lussekatter inte är min favorit bakelse och jag inte riktigt har lärt mig att uppskata mys än så länge.

image128
Ingen grekist gud precis.
Katarina Kieri



Jag har upptäckt att 90% av de böckerna jag lånar på biblioteket är översatta från svenska. Jag har dock inte kommit fram till om det är av medveten handling. Per Nilsson is the shit. Även om Katarina Kieri inte är långt efter nu.

En väldigt fin bok.

Kommentarer
Postat av: sara

ja, per nilsson är verkligen bra!

Postat av: fannen

japp

2007-11-02 @ 14:47:32
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback